محمدماهانمحمدماهان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات نی نی ما محمد ماهان

محمد ماه ماهانم بالاخره شش ماهه شد

1392/11/25 2:04
333 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم نمی دونم وقتی این مطلب رو می خونی چند سالته ولی تو این لحظه که برات می نویسم تو دقیقا امشب 6 ماهه شدی و برای اولین بار تونستی روروک رو خودت حرکت بدی و به سمت من بیای

محمدم نمی دونی چقدر مادر بودن قشنگه و لذت بخشه

محمدم ممنونم که حس زیبای مادر بودن رو به من هدیه دادی

محمدم تمام سختی ها و نا ملایمات زندگی وقتی تو تو آغوشم آروم خوابیدی قابل تحمله

محمد ماهانم نمی تونم الان جلوی اشک هام رو بگیرم ولی نمی دونی چقدر عاشقتم مخصوصا وقتی که لبهای نازت رو جمع می کنی تو این چند ماه تو شدی هم نفسم عشقم همه زندگی مامانی

چند روزه که وقتی تو رو تو بغلم می گیرم شروع می کنی برام به زبون خودت حرف زدن کلی با هم به زبون خودت حرف می زنیم اد بد دد اغون با غون داغون ......

راستی سه شنبه 22 بهمن هم رفتیم آتلیه و عکسات رو گرفتیم خیلی قشنگ شده بودن

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان خانمی
25 بهمن 92 11:00
سلام مامان مهربون محمد ماهان ممنون که بهم سر زدی ممنون از اینکه محمدسجادمو دعا میکنی. ایشالله پسر شیرینت همیشه سالم و سلامت باشه بازم پیشمون بیا
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم منم محمد سجاد رو تو لیست دوستای محمد ماهان میذارم مواظب نی نی باش
آتــریـسـا جـون
25 بهمن 92 19:28
وای چه پسر نازی , امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشی محمد ماهان جون راستی عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
خاله جون چشماتون قشنگ می بینه خوشحال میشم تو لینک دوستام باشین تازه میشه اولین دوست دختر زندگیم
مامان محمد صدرا
25 بهمن 92 22:44
مبارک باشه عزیز دلم. ایشاا... 106 ساله بشی گل پسر چه عکسای خوشگلی مامانیت گرفته. قربون اون چشمای نازت بشم خاله جون
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
ممنون خاله جون که به ما سر زدی ایشالله با محمد صدرا جون تولد 106 سالگیشون رو جشن بگیرن
مامان ایلیان
4 اسفند 92 14:14
وای من قربون این عکسای ترم خپلم نانازم بچلونمت اخه من ماشالا ماشالا هر کی نگه ماشالا کور بشه ایشالا
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
ممنون خاله جون که به ما سر زدی خاله جون منم ایلیان و خیلی دوست دارم
مينا مامان اميرعلي
5 اسفند 92 19:46
سلام مامان محمد...پسر ناز و خوشگلي داري عزيزم. پسر منم دو ماه ديگه به دنيا مياد.خدا كنه مثل پسر شما ناز باشه راستي محمد ماهان شما به ليست دوستان اميرعلي اضافه شد
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
سلام خاله جون ممنون که به من سر زدی من مطمءنم امیر علس جون هم مثل همه فرشته های خدا خیلی خوشگله