محمدماهانمحمدماهان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات نی نی ما محمد ماهان

5 روز مونده تا تبلدم

1393/5/19 12:30
569 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارکتشویقبوس

عزیزم جمعه این هفته تولدته قراره یه جشن حسابییییییییییییییییییییییییییییییی مفصل برات بگیریم و همه فامیل و دوستا و آشنا ها رو تو رستوران قلمستان دعوت کردیم

بابا عادل کت شلوار سفید خریده

کیک سفارش دادیم

برات هفته پیش از خیابون بهار کلی لباس قشنگ خریدیم

خلاصه قراره حسابی بترکونیمقه قههقه قههبوس

فقط من خودم هنوز هیچ کاری برای خودم نکردمغمگین

قربونت برم دیگه دوست نداری چهار دست و پا بری و کاملا راه میری دنبال من همه جا می یایی حتی خونه بابایی خودت دوبار از 16 تا پله پایین و بالا رفتی

بوس به صورت محمدییییییییییییییییییییییییییتبوسبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مينا مامان اميرعلي
19 مرداد 93 18:03
خوش به حالت محمدماهان تولدت مبارك
**مامان آزیتا**
24 مرداد 93 12:11
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت. Happy Birthdey
مامان پریاو رادمهر
28 مرداد 93 0:40
تولدت مبارک خوشگلم.....مامانی ما هم دعوتیم نه؟امیدوارم سال های سال این پسر نازت سلامت و شاد باشه موفق باشه دامادش کنی شادیو خنده هاشو ببینی...
مامان خانمی
1 شهریور 93 10:49
سلام گلم تولدش مبارککککککککک راستش بابای سجاد دیگه نمیزاره تو وب بنویسم ولی من همیشه بهتون سر میزنم و از سجاد براتون میگم لطفا شما هم فراموشم نکن