محمدماهانمحمدماهان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات نی نی ما محمد ماهان

محمدماه ماهانم یک سالگیت مبارک

1393/6/1 11:51
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

سلام عشقم

سلام هم نفس تنهایی من

سلام هستی من

سلام نفس من

سلام امید من

سلام به تو که یکسال و نه ماه است که با اومدنت زندگی من و غرق خوشبختی و شادی کردی

محمدم بزرگترین آرزوی من برای تو اینه که در دنیا همیشه شادی ببینی ،محمد ماهانم تو این مدت تمام لحظه هام غرق خوشبختی و خوشحالیه ،نمی دونی که من و بابا عادل  با داشتن تو

چقدر خوشبختیییییییییییییییییییییییییییم

الهی شکرت

محمدماهانم تولدت مبارک

محمد ماهانم ما برات یه جشن تولد خوشگل و قشنگ تو باغ رستوران قلمستان گرفتیم خیلی بههمون خوش گذشت کلی از دوستای قدیمی خودم و بابا عادل رو هم دعوت کرده بودیم بعد از سالها خیلی ها رو می دیدیم خلاصه خیلی ترکوندیم

محمدم یه چند تایی از عکسای تولدت رو میذارم نمی دونم هنوز عکس خودم رو بذارم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشید دیر رسیدم برای عکس از کیک برش زده بودن البته پریسا جون زحمت کشید حسابی فیلم گرفت

محمد ماهان و دایی حامد

اینم کادوی مبینا جون بود که با یه دسته گل تزیین کرده بود

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نیلوفر
1 شهریور 93 12:13
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو گل های کریستالی و..... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان محمد صدرا
1 شهریور 93 13:57
عزیزم تولدت مبارک ایشالله زیر سایه مامان و بابا 100 تا از این تولدا رو جشن بگیری ایشاللللللللللللللللللللللللللله ایشالللللللللللللللللللللللللللللله
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
ایشاالله ایشالله با محمدصدرا جونم
مامان پریاو رادمهر
1 شهریور 93 21:07
اییییییییییییییییییی خدا لباسای قشنگشو ببین ماشالا تبریک مارو هم دوباره بپذیرین
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
خاله پریا جونممممممممممممممممممم چشات قشنگ می بینه بوس به رادمهرجونم
مامان ایلیان
7 شهریور 93 1:55
سلاممممممممممممممم وای شرمنده دیر اومدمممممممممممممم محمد جان تولد با تاخیر مبارک عزیزممممممممممممممممم وای چه خوش تیپ ماشالااااااااااااااااااااااا به به ایشالا 120 سال با عزت و سلامتی و دلی شاد رندگی کنی پسملم جز بوس و بغل از این راه دور نمیتونم بهت هدیه کنم فدات بشم نانازی من ایشالا عروسییییییییییییییییییییییت
مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:51
تولدت مبارك شازده پسر
مامان خانمی
10 شهریور 93 16:20
انشالله عروسیت گل پسری
آتـریسـا جون
10 شهریور 93 17:03
مرسی عزیزم ، هر وقت محمد ماهان بزرگ شد آتریسا عروس شما میشه مرسی محمد ماهان جونم لطف داری ( از طرف آتریسا )
آتـریسـا جون
10 شهریور 93 17:07
گل پسری تولدت مبارک ایشالله تولد 100 سالگیتو جشن بگیری خب عکس خودتو هم بذار دیگه ، مشتاق دیدار
مریم
13 شهریور 93 21:25
تولدت مبارک ایشالله زیر سایه مامان وبابا سلامت باشي چه پسمل نازي دارين به آرين ماهم سربزنين
مامان خانمی
16 شهریور 93 20:00
سلام عزیز دلم امروز اومدم تا از محمدسجاد برات بگم پسر خوشگلم دیگه راحت چرخ میزنه و رو شکم میخابه.از خودش صدا در میاره انگار که میخاد حرف بزنه.خلاصه خیلی شیرین شده اینم دوتا عکس از پسر گل من. این وقتیه که محمدسجاد خودشو واسه مامانش لوس میکنه http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101015644.jpg اینم جدیدترین عکسش http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101017826.jpg فعلا بای تا بعد دوستت دارم
آتـریسـا جون
22 شهریور 93 16:55
سلام عزیزم ممنون از محبتت مرسی بابت کادوهای محمد ماهان جون سگ پاکوتاه دنبالش کرده بود برای همین ترسید و گریه کرد بازم مرسی از لطفت عزیزم
sadaf
4 مهر 93 17:29
الهی صدف قوربونش برههههههههههههههههههه
مامان کیان کوچولو
16 مهر 93 1:16
وز جهانی کودک برتو کودک ناز مبارک . __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*