محمدماهانمحمدماهان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات نی نی ما محمد ماهان

محمدماهم 16 ماهگیت مبارک عزیزم

1393/9/25 14:05
642 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اومدم یه سری عکسای جدیدت رو بذارم.

محمد ماهانم من و ببخش که سرم شلوغه و کمتر برات می نویسم

دوست داشتم فرصتم بیشتر بود و تمام خاطرات قشنگ زندگیمون رو برات به یادگاری می نوشتم.

محمد ماهانم این روزها پر از لحظه های قشنگ

تمام قشنگیهای زندگی ما ل تو و همه دلتنگی ها مال من خدای فقط ازت یه چیزی می خوام

این پاره تن و به من ببخش و مارو هیچوقت از هم جدا نکن

از این روزا بگم که تو خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییی ناز شدی مامانی هر جا میریم همه دورمون جمع میشن

تو هم با همه می خندی

فقط یه مشکلی هست تو به همه میگی آبو

به شیر و چایی و آب هم میگی آبه

منم که از دانشگاه می یام خونه میگی اوم

فقط همین غمگینغمگین

خوب مامانی حرف بزن دیگهزیبابوسخندونک

قربون با مزگییات بشه مامان

البته به نظافت و گردگیر ی هم خیلی علاقه مند هستی

راستی تعطیلات هفته پیش رفته بودیم ویلای عمو صادق و خاله سپیده

خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللی به ما خوش گذشت

خیللللللللللللللللللللللللللللللللی ختدیدیم

 

پسندها (5)

نظرات (8)

خاله رباب
3 دی 93 14:50
خیلی دوست دارم عزیزمی خوشگلم
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
سلام خاله جونم شما خیلی لطف دارید
خاله پریسا
7 دی 93 13:06
یعنی محمد ماهان دستم بهت برسه خوردمت خاله تو چقد ناز شدی ، دلم برات یه ذره شده بوس بوسی من
خاله سميه
7 دی 93 14:40
محمد ماهان + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت + شيطنتت + بازيگوشيت بی انصاف چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟ قربونت برم من پسرخوشگله.
نرگس مامان کوروش
7 دی 93 15:45
عزیزم. چه پسر نازی دارین ماشالله . خدا ببخشدش بهتون. نگران حرف زدنش هم نباش. همه بچه ها که مثل هم نیستن. اینقدر حرف بزنه که همش بگی محمد جان عزیزم یه کم کمتر ...
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
پاسخ
ممنون از دلگرمیت خاله جون ،لطف کردی به ما سرزدی
مامان کیاراد.آرزو
10 دی 93 10:49
سلام.ای جاااان چه گل پسرنازی دارین ماشاا...،خداحفظش کنه،16ماهگیش مبارک باشهباافتخارلینک شدین عزیزم
مينا مامان اميرعلي
10 دی 93 16:46
عزيزم چقدر آقا شده...يه بوس گنده چه خوب كه بهتون خوش گذشته
آتـریســـا جون
1 بهمن 93 15:24
سلام عزیزم شرمنده که زودتر نشد بیام بهت سر بزنم ای جونم همش 2 ماه نبودما این گل پسملی چقده بزرگ شده خاله فداش شه عسیسم ، آتریسـا هم دقیقا به آب میگفت آبه
مامان ندا
9 اردیبهشت 94 9:11
ای جانم چ رنگ چشای قشنگی داری ماشاالله ب ماهم ی سری بزن و با نظر پسند خوشحالمون کن