محمدماهانمحمدماهان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات نی نی ما محمد ماهان

محمدماه ماهانم روز میلادت مبارک

1394/5/24 12:13
875 بازدید
اشتراک گذاری

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک محمد ماه ماهانم

سلام دلبندم سلام به تو پسر ماهم سلام به تو چشم دریایی مامان همه هستی من سلام و هزاران بوسه به روی ماه تو

عزیزم تو این مدت که برات آپدیت نکردم خیلی چیزا تغییر کرده اتفاق های ناراحت کننده و برخی هم شادی بوده

اولین اتفاق خیلی ناگوار فوت آقاجون مهربون بود که برای همیشه از بین ما رفت و مدتی درگیر مراسم بودیم.

خیلی خوشحالم که آقاجونم بود تا تو گوشت اذان بگه

اتفاق بعدی اینه که شما رو این هفته کم کم از شیر گرفتم دلبندم نوش جانت دو سال تمام مادر شیر خوردی

اصلا دلم نمی یومد که از خودم جدات کنم ولی برای خودت دیگه خوب نبود می ترسیدم شبا شیر می خوری دندونای صدفیت خراب بشن روزهایی هم که از صبح پیش من بودی اصلا خوب غذا نمی خوردی وگرنه زیباترین کار دنیا دادن شیره جونم به تو بود ووای که چقدر دلم واسه اون وقتا تنگ میشه

خبر خوب دیگه جشن تولد شما بود که به همگی دیشب خیلییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییی خوش گذشت

ما یه جشن کوچیک برای شما تو باغ رستوران قلمستان گرفتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد صدرا
19 مهر 94 18:14
سلام عزیزم.. تولدت مباااااارک محمد ماهان عزیز. ان شالله 120 ساله بشی خاله