محمدماهانمحمدماهان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات نی نی ما محمد ماهان

اولین ماه رمضون محمد ماهان

1392/4/21 13:09
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی  

امروز اولین جمعه ماه رمضونه مثل هرسال من روزم  این ماه مبارک همیشه برام پر برکت و پر رمز و راز بوده از وقتی که روزه میگیرم توی این ماه همیشه اتفاقات قشنگی برام افتاده مثل ماشین خریدینم مغازه خریدنم خواستگاری از مامانت جشن عروسیمون وحالا که خدا تو رو به ما داده ،عید فطر امسال رو خیلی دوست دارم چون تو با اولین گریه هات که بهترین موسیقی دنیاست پا به  هستی میذاری ،احساس می کنم نفسم بسته به جونت شنیدم موهاتم دراومده قربون موهای فرفریت بشم ما اتاقت رو با سختی و عشق چیدیم پسرم همه چی آرومه ، منتظر لحظه ای هستم که  با دستای بزرگم تن معصومت و لمس کنم تو چشات نگاه کنم و اشک بریزم ، خدا رو شکر بگم زانو بزنم دعا کنم دستهامو دراز کنم تو رو تو دستهای پرمهرو مهربونه مامانت بسپرم ،کوچولوی 231روزه خیلی دوست داریم همین الان تو شکم مامانی تکون خوردی یعنی حرفهامونو شنیدی،چشمکمی خندی لبخندکلک

Lilypie Pregnancy tickers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد ماهان
25 تیر 92 3:00
ایشالا که به سلامتی پا به این دنیا بذاری فرشته کوچولو
ممنون که به ما سر زدید.لینک شدید دوست عزیز

خیلی لطف کردید که من رو هم تو لیست دوستای محمد ماهان گذاشتید،برام دعا کنید تا دو هفته دیگه سالم بیام تو بغل مامانی تازه بعدشم می تونم کلی با محمد ماهان گل بابا و مامان جونم بازی کنم